Contacte

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Com puc contactar amb Cargreen?

Pots contactar amb nosaltres mitjançant el correu: clientes@cargreen.es o mitjançant l’App.

· Telèfon: 672386649 de 09:30h a 21:00h.
· Email per a consultas/solicitudes: clientes@cargreen.es
· Email per a plantejar els teus reclamaciones/solicitudes de baixa: clientes@cargreen.es
· RRSS:
o Facebook https://www.facebook.com/CarGreen-100524908864105
o Twitter https://twitter.com/cargreenoficial
o Instagram https://www.instagram.com/cargreenmovilidadsostenible/

Compte

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Com puc modificar les meues dades personals en el meu compte d’usuari?

Accedix a la nostra APP CarGreen amb el teu correu electrònic i contrasenya. Entra en la secció de “Dades Personals”, i allí podràs modificar les teues dades en qualsevol moment.

El meu compte personal pot ser utilitzada per un altre usuari?

Cada compte d’usuari és personal i intransferible. Per tant, no pot ser utilitzada per una altra persona diferent del titular del compte.

Facturació

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Quins són els mètodes de pagament acceptats?

Acceptem targetes de crèdit i dèbit: American Express, Visa o MasterCard.

La meua targeta de pagament està caducada o està bloquejada, Què he de fer?

Pots modificar les teues dades de pagament en qualsevol moment accedint a través de l’App a “Mètodes de pagament”.
És important que tingues en compte que per a eliminar una targeta, hauràs de tindre més d’un mètode de pagament afegit.
En el cas que el teu compte haja sigut bloquejada, pots contactar amb el nostre servici d’atenció al client per correu electrònic en clientes@cargreen.es

Com sé quan s’ha realitzat el càrrec a la meua targeta de pagament?

El càrrec es realitza una vegada hages finalitzat el teu viatge, t’enviarem la factura a l’email amb el que t’hages registrat en l’aplicació. Si la teua reserva no ha completat amb èxit el pagament, t’apareixerà en l’app com una reserva activa pendent de pagament.

Quan es comença a calcular el cost del lloguer?

La tarifa comença a comptar del moment en què cliques “Començar Reserva” en l’app. I finalitza des del moment en què cliques “Finalitzar Reserva” en l’app i es completen els tics recordatoris.

Registre

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Quina informació i documents necessite per a registrar-me?

Per a registrar-te necessites el teu DNI, el teu permís de conduir ambdós en vigor i una targeta de crèdit o dèbit. En cas que no siga ciutadà de la Unió Europea, hauràs de registrar-te amb el Número d’Identificació d’Estrangers (NIE) , el qual és expedit pel Ministeri de l’Interior o també usant el teu passaport.
Permís de conduir:
Has d’haver complit 18 anys i estar en possessió del permís de conducció espanyol vigent o bé acreditar la possessió del permís de conduir internacional y/o expedit per un país de la Unió Europea . Si eres un conductor Novell, hauràs de portar amb tu la teua senyalització que exigix la llei per a poder circular (Col·locar la L, en una part visible en la posterior del cotxe).

Puc registrar-me i llogar un cotxe amb carnet provisional?

Si, pots registrar-te amb ell sense cap problema. Quan arribes al pas de validar el teu permís de conduir fes fotos del provisional en què es veja clarament la data de caducitat. L’app no validarà este document automàticament pel que els nostres agents revisaran la teua documentació i l’activaran manualment. Si necessites fer un viatge en la pròxima hora et recomanem que contactes amb el nostre Servici Atenció al Client perquè podem activar-la en el moment.

Per a què servix el selfie que faig durant el registre?

Servix per a verificar l’autenticitat dels documents, és una mesura de seguretat.

Quan puc començar a utilitzar el servici?

Després d’haver-te descarregat l’APP i una vegada proporcions la teua documentació i un mètode de pagament; el teu compte serà verificada i activada. Una vegada que el teu compte CarGreen s’haja activat, rebràs un correu electrònic de confirmació. A partir d’eixe moment, ja pots iniciar sessió en l’APP utilitzant la teua direcció d’e-mail i contrasenya, i estaràs preparat per a disfrutar de CarGreen.

Reserva

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Quins cotxes puc utilitzar?

Només es poden usar els vehicles de CarGreen València que es mostren en l’aplicació.

Quants vehicles puc reservar al mateix temps?

Només es permet reservar un vehicle al mateix temps.

Quant temps tinc per a arribar al vehicle que he reservat?

Tens fins a 15 minuts abans de començar a conduir-ho. El temps de reserva no té cost. En cas de no utilitzar la reserva és important cancel·lar-la així altres persones podran reservar el vehicle.

Què he de fer si detecte algun dany en el vehicle?

Abans d’iniciar el viatge, sempre has de revisar l’estat del vehicle i en el cas que detectes algun dany, pots incloure el dany en l’aplicació per mitjà d’una fotografia. D’esta manera nostre equip d’Atenció al Client quedarà informat.

Segur

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Quina és la cobertura d’assegurança?

Els nostres vehicles CarGreen tenen segur de Responsabilitat Civil obligatori per llei.

Tots els vehicles de la flota de CarGreen València compten amb un segur subscrit amb la companyia MMT SEGURS, en cas d’accident, cobrix la responsabilitat civil obligatòria.

Ùs

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Quins requisits hi ha per a usar l’App?

L’APP CarGreen està disponible de manera GRATUÏTA en les botigues Apple Store i Google Play. És important tindre bona connexió a Internet i accés continu al Bluetooth del dispositiu.

Quin és l’horari del servici de CarGreen?

Els nostres vehicles estaran disponibles les 24 hores al dia.

Quins passos he de seguir per a començar la meua reserva?

És molt simple: obri l’APP CarGreen amb el Bluetooth activat, selecciona el vehicle que més et convinga en el mapa de la ciutat i polsa «Reservar ara». Una vegada estigues junt amb el vehicle, selecciona «Començar Viatge»i clicamos en el cadenat blanc, el vehicle s’obrirà automàticament. Una vegada dins, trobaràs la clau, només xafa el fre i gira la clau cap avant fins que aparega la paraula “Ready”; junt amb el velocímetre.
Tots els nostres cotxes són automàtics, només utilitzarem el nostre peu dret per a accelerar i frenar.
¡Recuerda, no faces ús del teu peu esquerre, en els nostres cotxes no hi ha embragatge! Per a iniciar la conducció, xafa el fre i amb el polsador pressionat de la palanca selectora mou-la fins a la D de Drive per a posar-ho en marxa.
De la mateixa manera, La P és per a Pàrquing, la R marxa arrere i la N punt mort, encara que esta última mai la utilitzarem.

Com finalitze la meua reserva amb CarGreen?

· Assegura’t que el vehicle està dins de la Zona CarGreen i que estiga ben estacionat. Important: has de complir amb la Llei Municipal de Circulació.
· Puja les finestretes
· La palanca selectora ha d’estar en posició P.
· Després, apaga el motor traient la clau del contacte.
· Ix del cotxe i assegura’t de que les portes estan tancades
· Polsa el botó “Finalitzar Viatge” de l’App, i clica en els recordatoris per a poder continuar.

Què he de fer si detecte danys quan comence un lloguer?

Abans d’iniciar el teu viatge has de comprovar l’estat del vehicle CarGreen. Has de verificar els defectes, danys visibles o un estat de brutícia greu, i has d’informar CarGreen València respecte d’això per telèfon. En cas de danys o brutícia greus, l’usuari haurà de contactar amb CarGreen València per telèfon per a comunicar la naturalesa i gravetat del defecte, dany y/o brutícia. L’usuari està obligat a facilitar la informació corresponent de forma fidel i completa. CarGreen València podrà prohibir l’ús del vehicle si poguera veure’s compromesa la seguretat de la conducció.

Per on puc circular?

Pots circular amb el teu CarGreen per on vullgues respectant sempre els senyals de circulació, la Llei Municipal de Circulació i els nostres Termes i Condicions. Podràs eixir de la Zona de Servici CarGreen (indicada en el mapa en color verd) , sempre que tornes dins del mapa per a finalitzar la teua reserva. És important que revises el nivell de bateria del cotxe abans d’iniciar el teu viatge i no deixar el vehicle amb menys d’un 15% de bateria. Amb els nostres vehicles també podràs aparcar en la zona blava sense cap cost afegit.

On no estacionar?

No es pot estacionar en instal·lacions privades o d’empresa (com ara garatges, patis etc.) o qualsevol altre espai que, a pesar del seu caràcter públic, tinga una tanca o barrera, encara que esta estiga oberta. La prohibició també serà aplicable als aparcaments d’usuaris de centres comercials, supermercats, restaurants, universitats etc. Queda expressament prohibit aparcar fora de la via pública en descampats o solars. Recorda complir amb el Codi de la Circulació en la via pública.

Com sé quants Quilòmetres queden abans de que el vehicle haja de ser recarregat?

Podràs comprovar l’autonomia restant del vehicle directament des de l’APP, quan clicas sobre algun dels vehicles veuràs el nivell de càrrega i una aproximació dels quilòmetres restants del vehicle; en l’interior del vehicle també podràs comprovar el nivell de bateria i d’autonomia en l’indicador de càrrega.

Amb quina autonomia mínima he de tornar el vehicle?

Els vehicles han de tornar-se amb una autonomia de bateria mínima de 15%. En tots els casos, el client deurà en tot moment prestar especial atenció a l’indicador d’energia del cotxe, assegurant-se de que el vehicle compta amb un nivell d’autonomia mínim, sense arribar a aconseguir el testimoni de reserva d’energia del mateix com es mostra en la pantalla de nivell de bateria dins del cotxe.

Com es recarrega el vehicle?

No te preocupes por recargar los vehículos de CarGreen , no es función del usuario. Nuestro equipo de servicio está siempre trabajando para asegurarse que los coches estén cargados y disponibles. Sólo recuerda que debes dejarlo con una autonomía de batería de al menos un 15%.


Què passa si em quede sense bateria en el mòbil durant el meu trajecte?

Recorda sempre tindre bateria suficient en el teu mòbil abans d’utilitzar l’aplicació. Tots els nostres cotxes tenen port USB perquè pugues carregar el teu mòbil.

He tingut un accident, Què he de fer?

En la guantera trobaràs tots els passos que s’ha de seguir en una guia de fàcil consulta. De totes maneres et proposem els consells següents: Protegir als ferits, si els haguera, i assegurar el lloc són les primeres prioritats en cas d’accident de tràfic. Si fóra necessari, avisar al servici d’emergències 112. Si és possible, moure el vehicle a un costat del carrer a un lloc segur. En el cas que el vehicle estiga bloquejat en el mig del carrer, posar-te el jupetí d’emergència, que es troba en el maleter, i col·locar de forma segura els triangles d’emergència que es troben en el maleter. A continuació, per favor posa’t en contacte amb el nostre Servici d’Atenció al Client en clientes@cargreen.es

Es pot fumar en el vehicle?

No està permés fumar dins dels vehicles. Per motius de seguretat i per respecte a altres usuaris del nostre servici, fumar està prohibit. Si un client o el nostre personal de servici reporten proves que s’haja fumat en el vehicle, es carregarà una taxa de neteja al client responsable. Visita nostra política de preus per a consultar altres càrrecs addicionals.

Contacte

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Com puc contactar amb Cargreen?

Pots contactar amb nosaltres mitjançant el correu: clientes@cargreen.es o mitjançant l’App.

· Telèfon: 672386649 de 09:30h a 21:00h.
· Email per a consultas/solicitudes: clientes@cargreen.es
· Email per a plantejar els teus reclamaciones/solicitudes de baixa: clientes@cargreen.es
· RRSS:
o Facebook https://www.facebook.com/CarGreen-100524908864105
o Twitter https://twitter.com/cargreenoficial
o Instagram https://www.instagram.com/cargreenmovilidadsostenible/

Compte

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Com puc modificar les meues dades personals en el meu compte d’usuari?

Accedix a la nostra APP CarGreen amb el teu correu electrònic i contrasenya. Entra en la secció de “Dades Personals”, i allí podràs modificar les teues dades en qualsevol moment.

El meu compte personal pot ser utilitzada per un altre usuari?

Cada compte d’usuari és personal i intransferible. Per tant, no pot ser utilitzada per una altra persona diferent del titular del compte.

Facturació

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Quins són els mètodes de pagament acceptats?

Acceptem targetes de crèdit i dèbit: American Express, Visa o MasterCard.

La meua targeta de pagament està caducada o està bloquejada, Què he de fer?

Pots modificar les teues dades de pagament en qualsevol moment accedint a través de l’App a “Mètodes de pagament”.
És important que tingues en compte que per a eliminar una targeta, hauràs de tindre més d’un mètode de pagament afegit.
En el cas que el teu compte haja sigut bloquejada, pots contactar amb el nostre servici d’atenció al client per correu electrònic en clientes@cargreen.es

Com sé quan s’ha realitzat el càrrec a la meua targeta de pagament?

El càrrec es realitza una vegada hages finalitzat el teu viatge, t’enviarem la factura a l’email amb el que t’hages registrat en l’aplicació. Si la teua reserva no ha completat amb èxit el pagament, t’apareixerà en l’app com una reserva activa pendent de pagament.

Quan es comença a calcular el cost del lloguer?

La tarifa comença a comptar del moment en què cliques “Començar Reserva” en l’app. I finalitza des del moment en què cliques “Finalitzar Reserva” en l’app i es completen els tics recordatoris.

Registre

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Quina informació i documents necessite per a registrar-me?

Per a registrar-te necessites el teu DNI, el teu permís de conduir ambdós en vigor i una targeta de crèdit o dèbit. En cas que no siga ciutadà de la Unió Europea, hauràs de registrar-te amb el Número d’Identificació d’Estrangers (NIE) , el qual és expedit pel Ministeri de l’Interior o també usant el teu passaport.
Permís de conduir:
Has d’haver complit 18 anys i estar en possessió del permís de conducció espanyol vigent o bé acreditar la possessió del permís de conduir internacional y/o expedit per un país de la Unió Europea . Si eres un conductor Novell, hauràs de portar amb tu la teua senyalització que exigix la llei per a poder circular (Col·locar la L, en una part visible en la posterior del cotxe).

Puc registrar-me i llogar un cotxe amb carnet provisional?

Si, pots registrar-te amb ell sense cap problema. Quan arribes al pas de validar el teu permís de conduir fes fotos del provisional en què es veja clarament la data de caducitat. L’app no validarà este document automàticament pel que els nostres agents revisaran la teua documentació i l’activaran manualment. Si necessites fer un viatge en la pròxima hora et recomanem que contactes amb el nostre Servici Atenció al Client perquè podem activar-la en el moment.

Per a què servix el selfie que faig durant el registre?

Servix per a verificar l’autenticitat dels documents, és una mesura de seguretat.

Quan puc començar a utilitzar el servici?

Després d’haver-te descarregat l’APP i una vegada proporcions la teua documentació i un mètode de pagament; el teu compte serà verificada i activada. Una vegada que el teu compte CarGreen s’haja activat, rebràs un correu electrònic de confirmació. A partir d’eixe moment, ja pots iniciar sessió en l’APP utilitzant la teua direcció d’e-mail i contrasenya, i estaràs preparat per a disfrutar de CarGreen.

Reserva

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Quins cotxes puc utilitzar?

Només es poden usar els vehicles de CarGreen València que es mostren en l’aplicació.

Quants vehicles puc reservar al mateix temps?

Només es permet reservar un vehicle al mateix temps.

Quant temps tinc per a arribar al vehicle que he reservat?

Tens fins a 15 minuts abans de començar a conduir-ho. El temps de reserva no té cost. En cas de no utilitzar la reserva és important cancel·lar-la així altres persones podran reservar el vehicle.

Què he de fer si detecte algun dany en el vehicle?

Abans d’iniciar el viatge, sempre has de revisar l’estat del vehicle i en el cas que detectes algun dany, pots incloure el dany en l’aplicació per mitjà d’una fotografia. D’esta manera nostre equip d’Atenció al Client quedarà informat.

Segur

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Quina és la cobertura d’assegurança?

Els nostres vehicles CarGreen tenen segur de Responsabilitat Civil obligatori per llei.

Tots els vehicles de la flota de CarGreen València compten amb un segur subscrit amb la companyia MMT SEGURS, en cas d’accident, cobrix la responsabilitat civil obligatòria.

Ùs

NO BORRAR
Contenido del acordeón
Quins requisits hi ha per a usar l’App?

L’APP CarGreen està disponible de manera GRATUÏTA en les botigues Apple Store i Google Play. És important tindre bona connexió a Internet i accés continu al Bluetooth del dispositiu.

Quin és l’horari del servici de CarGreen?

Els nostres vehicles estaran disponibles les 24 hores al dia.

Quins passos he de seguir per a començar la meua reserva?

És molt simple: obri l’APP CarGreen amb el Bluetooth activat, selecciona el vehicle que més et convinga en el mapa de la ciutat i polsa «Reservar ara». Una vegada estigues junt amb el vehicle, selecciona «Començar Viatge» i clicamos en el cadenat blanc, el vehicle s’obrirà automàticament. Una vegada dins, trobaràs la clau, només xafa el fre i gira la clau cap avant fins que aparega la paraula “Ready”; junt amb el velocímetre.
Tots els nostres cotxes són automàtics, només utilitzarem el nostre peu dret per a accelerar i frenar.
¡Recuerda, no faces ús del teu peu esquerre, en els nostres cotxes no hi ha embragatge! Per a iniciar la conducció, xafa el fre i amb el polsador pressionat de la palanca selectora mou-la fins a la D de Drive per a posar-ho en marxa.
De la mateixa manera, La P és per a Pàrquing, la R marxa arrere i la N punt mort, encara que esta última mai la utilitzarem.

Com finalitze la meua reserva amb CarGreen?

· Assegura’t que el vehicle està dins de la Zona CarGreen i que estiga ben estacionat. Important: has de complir amb la Llei Municipal de Circulació.
· Puja les finestretes
· La palanca selectora ha d’estar en posició P.
· Després, apaga el motor traient la clau del contacte.
· Ix del cotxe i assegura’t de que les portes estan tancades
· Polsa el botó “Finalitzar Viatge” de l’App, i clica en els recordatoris per a poder continuar.

Què he de fer si detecte danys quan comence un lloguer?

Abans d’iniciar el teu viatge has de comprovar l’estat del vehicle CarGreen. Has de verificar els defectes, danys visibles o un estat de brutícia greu, i has d’informar CarGreen València respecte d’això per telèfon. En cas de danys o brutícia greus, l’usuari haurà de contactar amb CarGreen València per telèfon per a comunicar la naturalesa i gravetat del defecte, dany y/o brutícia. L’usuari està obligat a facilitar la informació corresponent de forma fidel i completa. CarGreen València podrà prohibir l’ús del vehicle si poguera veure’s compromesa la seguretat de la conducció.

Per on puc circular?

Pots circular amb el teu CarGreen per on vullgues respectant sempre els senyals de circulació, la Llei Municipal de Circulació i els nostres Termes i Condicions. Podràs eixir de la Zona de Servici CarGreen (indicada en el mapa en color verd) , sempre que tornes dins del mapa per a finalitzar la teua reserva. És important que revises el nivell de bateria del cotxe abans d’iniciar el teu viatge i no deixar el vehicle amb menys d’un 15% de bateria. Amb els nostres vehicles també podràs aparcar en la zona blava sense cap cost afegit.

On no estacionar?

No es pot estacionar en instal·lacions privades o d’empresa (com ara garatges, patis etc.) o qualsevol altre espai que, a pesar del seu caràcter públic, tinga una tanca o barrera, encara que esta estiga oberta. La prohibició també serà aplicable als aparcaments d’usuaris de centres comercials, supermercats, restaurants, universitats etc. Queda expressament prohibit aparcar fora de la via pública en descampats o solars. Recorda complir amb el Codi de la Circulació en la via pública.

Com sé quants Quilòmetres queden abans de que el vehicle haja de ser recarregat?

Podràs comprovar l’autonomia restant del vehicle directament des de l’APP, quan clicas sobre algun dels vehicles veuràs el nivell de càrrega i una aproximació dels quilòmetres restants del vehicle; en l’interior del vehicle també podràs comprovar el nivell de bateria i d’autonomia en l’indicador de càrrega.

Amb quina autonomia mínima he de tornar el vehicle?

Els vehicles han de tornar-se amb una autonomia de bateria mínima de 15%. En tots els casos, el client deurà en tot moment prestar especial atenció a l’indicador d’energia del cotxe, assegurant-se de que el vehicle compta amb un nivell d’autonomia mínim, sense arribar a aconseguir el testimoni de reserva d’energia del mateix com es mostra en la pantalla de nivell de bateria dins del cotxe.

Com es recarrega el vehicle?

No te preocupes por recargar los vehículos de CarGreen , no es función del usuario. Nuestro equipo de servicio está siempre trabajando para asegurarse que los coches estén cargados y disponibles. Sólo recuerda que debes dejarlo con una autonomía de batería de al menos un 15%.


Què passa si em quede sense bateria en el mòbil durant el meu trajecte?

Recorda sempre tindre bateria suficient en el teu mòbil abans d’utilitzar l’aplicació. Tots els nostres cotxes tenen port USB perquè pugues carregar el teu mòbil.

He tingut un accident, Què he de fer?

En la guantera trobaràs tots els passos que s’ha de seguir en una guia de fàcil consulta. De totes maneres et proposem els consells següents: Protegir als ferits, si els haguera, i assegurar el lloc són les primeres prioritats en cas d’accident de tràfic. Si fóra necessari, avisar al servici d’emergències 112. Si és possible, moure el vehicle a un costat del carrer a un lloc segur. En el cas que el vehicle estiga bloquejat en el mig del carrer, posar-te el jupetí d’emergència, que es troba en el maleter, i col·locar de forma segura els triangles d’emergència que es troben en el maleter. A continuació, per favor posa’t en contacte amb el nostre Servici d’Atenció al Client en clientes@cargreen.es

Es pot fumar en el vehicle?

No està permés fumar dins dels vehicles. Per motius de seguretat i per respecte a altres usuaris del nostre servici, fumar està prohibit. Si un client o el nostre personal de servici reporten proves que s’haja fumat en el vehicle, es carregarà una taxa de neteja al client responsable. Visita nostra política de preus per a consultar altres càrrecs addicionals.